1. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ
- 1. Ці умови встановлюють порядок взаємодії між Інтернет-магазином tarz.com.ua і клієнтами Інтернет-магазину tarz.com.ua - фізичними та юридичними особами, які оформили замовлення за допомогою сервісу «Кошик», розташованому на сайті tarz.com.ua (далі - сайт ).
- 2. Інтернет-магазин tarz.com.ua здійснює реалізацію і доставку товару по всій території України.
- 3. Інтернет-магазин tarz.com.ua реалізує товари в роздріб. Дія повернення товару здійснюється згідно закону України "Про захист прав споживачів".
- 4. Оформляючи замовлення на сайті, клієнт безумовно погоджується слідувати цим умовам і підтверджує, що ознайомлений з ними.
- ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
- 1. Оформлення замовлення здійснюється клієнтом шляхом додавання товару в кошик.
- 2. Замовлення вважається оформленим належним чином, якщо:
- 2.1. Клієнт заповнив усі поля форми, що дозволяють ідентифікувати клієнта і зв'язатися з ним:
- 2.2. П.І.Б. / найменування;
- 2.3. Контактний телефон;
- 2.4. Адреса;
- 2.5. Бажаний порядок оплати (способи оплати перераховані в п.5.1.);
- 2.6. Бажаний спосіб доставки товару.
- ПРИЙМАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНОМ quzu.com.ua
- 1. Менеджер Інтернет-магазину tarz.com.ua при отриманні замовлення перевіряє наявність товару і, якщо замовлення оформлене відповідно до пункту 2.2. цих умов, приймає замовлення і зв'язується з клієнтом для підтвердження деталей.
- 2. З моменту прийняття замовлення Інтернет-магазином tarz.com.ua клієнт має право відмовитися від замовлення або вносити в замовлення зміни (видаляти / додавати в замовлення товари, змінювати характеристику товару (колір, розмір, кількість і т.п.). Після оплати рахунку видалення товарних позицій з замовлення не допускається.
- ФОРМУВАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
- 1. Співробітники Інтернет-магазину tarz.com.ua формують замовлення. Замовлення зі статусом «ОБРОБЛЕНЕ», сформовані і підтверджені до 15-00, відправляються в цей же день. У тому випадку, якщо Ви зробили замовлення в неділю або святковий день, то його відправка зсувається на перший робочий день, наступний за днем оформлення замовлення. Місто відправника - Харків.
- 2. У разі відсутності будь-якого товару в Інтернет-магазин tarz.com.ua співробітник перевіряє наявність і оформляє замовлення після узгодження термінів з замовником. У разі якщо товар відсутній в наявності, менеджер Інтернет-магазину tarz.com.ua може запропонувати клієнту зробити заміну відсутнього товару на будь-якій іншій товар. За згодою клієнта інший запропонований товар додається в замовлення, в разі незгоди замовлення переходить в статус «ВІДМОВА».
- 3. У момент закінчення формування замовлення менеджер Інтернет-магазину-складу tarz.com.ua повідомляє клієнта про статус замовлення і виставляє клієнтові рахунок на оплату, якщо обраний спосіб оплати відповідає п. 5.1.2.
- ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ
- 1. Оплата замовлення здійснюється наступними способами:
- 1.1. Оплата через систему liqpay.
- 1.2. Оплата через виставлення інвойсу.
- ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ
- 1. Доставка поштовими службами.
- Безкоштовна доставка в усі відділення Нової пошти при замовленні від 2000 грн. Доставка замовлення до 2000 грн. здійснюється за рахунок клієнта за тарифами перевізника наступними способами:
- 1.1. Службою доставки «Нова Пошта».
- 2. Інтернет-магазин-склад tarz.com.ua вважається таким, що виконав свій обов'язок з доставки замовлення в момент передачі службі доставки. Ризик загибелі або псування товару після його передачі в службу доставки несе клієнт.
- 3. БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА. Доставка для клієнта безкоштовна в наступних випадках:
- при замовленні на суму від 2000 (Дві тисячі) гривень: до відділень служб доставки, розташованих в місті клієнта;
- Інтернет-магазин-склад tarz.com.ua погоджує спосіб доставки з клієнтом, але має право на свій розсуд вибрати і використовувати будь-який найбільш вигідний для себе спосіб доставки.
- ПОВЕРНЕННЯ НЕЯКІСНОГО ТОВАРУ
- 1. Товари належної якості, замовлені на tarz.com.ua, які не підійшли з яких-небудь причин (фасон, розмір, колір), підлягають поверненню та обміну протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за умови:
- відсутність слідів експлуатації та носіння;
- збереження товарного вигляду і споживчих властивостей;
- наявності оригінальної та неушкодженої упаковки та ярликів.
- Вартість доставки по поверненню / обміну товару оплачує покупець.*
* Виняток: виробничий брак або пересорт (інший розмір, колір або артикул). В даному випадку, повернення здійснюється за наш рахунок.
Товари неналежної якості (після експлуатації або з пошкодженими ярликами) замовлені на tarz.com.ua, обміну та поверненню не підлягають.
- Процес повернення товару:
- Заповніть бланк повернення (відправляється менеджером по запиту клієнта на месенджер або електронну пошту);
- Надішліть товар та заповнений бланк за адресою, вказаною в ньому;
- Отримайте гроші банківським переказом.
- Процес обміну товару:
- Заповніть бланк обміну (відправляється менеджером по запиту клієнта на месенджер або електронну пошту);
- Надішліть товар і заповнений бланк за адресою, вказаною в ньому;
- Зв'яжіться з менеджером інтернет-магазину для броні товару на обмін.
- Відправка замовлення на обмін здійснюється після його повної комплектації і отримання повернення менеджером інтернет-магазину.
- Товари, що не підлягають обміну та поверненню:
- засоби і предмети санітарної гігієни (в т.ч. зубні щітки);
- парфюмерно-косметичні товари;
- дитячі іграшки (м'які, гумові, надувні);
- гребінці, гребені, щітки (в т.ч. масажні);
- білизна натільна (нижню білизну, купальники, нічні сорочки, піжами);
- постільна білизна;
- панчішні і шкарпеткові товари;
- товари в аерозольній упаковці;
- вироби з напівдорогоцінного каміння та ін.
З повним переліком товарів і текстом закону України "Про захист прав споживачів" можна ознайомитися тут
Якщо товар, що повертається, не підлягає обміну та поверненню, відправка товару назад відбувається за рахунок клієнта.
У разі невиконання умов, встановлених цим пунктом, Інтернет-магазин-склад quzu.com.ua має право відмовити в задоволенні претензії про брак або недостачу будь-якого товару.